sobota, 26 stycznia 2013

Blog Roku - zapraszam do głosowania


Zapraszam do głosowania na mojego
bloga nr C00305 na numer 7122
koszt sms to 1,23zł

W ubiegłym roku założyłam mojego pierwszego bloga, dzięki któremu staram się pokazać to co piękne, ciekawe i ważne na temat Australii.
Niedawno dowiedziałm się że jak co roku organizowany jest konkurs na Bloga Roku. Długo się nie namyślając postanowiłam wziąść w nim udział. I zgłosiłam swojego bloga.
Nie spodziewam się oszałamiających sukcesów, grunt to zabawa i dobre samopoczucie :) 
 
Z tego co widzę po osobach uczestniczących w tym konkursie kolejny raz, nie są zbytnio zadowoleni, ponieważ organizatorzy konkursu usunęli kategorię "Podróże", a blogi poświęcone tej tematyce można zgłaszać w dziale "Lifestyle".
Moim zdaniem jest to dział w którym można znaleźć wszystko i nic czyli właśnie to co każdy robi w wolnym czasie, pokazuje swoje zaiteresowania i pasje i swój styl.
Blogi o tematyce podróżniczej są zawsze blogami pokazującymi naturę osób które je prowadzą,  ich sposób bycia i osobiste doświadczenia życiowe.
Czyli jednym słowem "Lifestyle".
 
 
Etap głosowania potrwa do 31 stycznia do godziny 12:00
Dochód z sms'ów zostanie przeznaczony na integracyjno-rehabilitacyjne obozy dla dzieci z ubogich rodzin i dzieci niepełnosprawnych.
 
Głosując proszę nie wstawiać spacji, a znak 0 to cyfra zero.
 
Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do głosowania:
 
C00305 na nr 7122
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz