poniedziałek, 23 czerwca 2014

TAG: Moje blogowe sekrety

Ostatnio bardzo popularne TAGi te blogowe jak i te youtubowe bardzo mnie zaciekawiły, uwielbiam słuchać i czytać co inni mają do powiedzenia. Fantastyczna sprawa, więc postanowiłam sama taki TAG opublikować na moim blogu, na temat: "Moje blogowe sekrety"


1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Bloga prowadzę od 2012, pierwszy post ukazał się 18 Listopada 2012 i tak się to już kręci. Posty publikuję w miarę moich własnych możliwości twórczych i chęci. Czasem potrafię pisać dzień za dniem, a są tygodnie, że nie piszę nic.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Staram się zaglądać choć raz dziennie, jeśli pojawiają się komentarze, to zawsze je czytam i odpowiadam na nie. W pierwszej kolejności ostatnio odwiedzam Facebooka, potem pocztę, a na trzecim miejscu jest blog. Po za tym Facebook jest połączony z blogiem co daje mi sporo nowych możliwości. Często odwiedzam swojego bloga aby wejść na blogi innych osób i poczytać ich nowości.

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Do tego pytania podchodzę w sposób, że wie ten kto chce wiedzieć, i kto chce czytać. Można wiedzieć, że mam bloga a nic z tego nie wynika. Oczywiście rodzina wiem, jedni czytają inni nie, to zależy od wielu czynników. Znajomi również wiedzą, jednak blog o Australii jest jakby z innego świata. Czasem można odnieść takie wrażenie...

4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek?
Bardzo lubię czytać i oglądać filmiki na tematy kosmetyczne, nowe tagi oraz życiowe blogi tzw. Dailyvlogi. Lubię słuchać co inni mają do powiedzenia i wychwytywać nowe pomysły na swoje artykuły.

5. Czy zazdrościsz czasem innym blogerkom?
Nie zazdroszczę :-) Jestem zadowolona z tego co piszę i w jakiej jest to formie, jeśli o czymś nie chcę pisać po prostu tego nie robię. Każdy robi to co lubi. Ok, ok, ok... czasem zazdroszczę...
Pięknych włosów... które u mnie zaczęły odżywać :-) Dużej ilości czasu i niekiedy zapału do tego co inni robią.

6. Czy zdarzyło Ci się kupić coś, aby zrobić recenzję na swoim blogu?
Do tej pory nie zrobiłam żadnej recenzji na swoim blogu, ogólnie nie jest on o kosmetykach, choć zamierzam wprowadzić taką serię postów.

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Zdarza mi się, że kupuję więcej kosmetyków, gdyż ten kto je poleca ma o nich dobrą opinię. Jeśli kupuję czegoś więcej to oczywiście idzie za tym wydawanie większej ilości pieniędzy :-) Jednak czasami niestety fundusze nie pozwalają zaszaleć, więc opieram się na tym co mam po ręką.

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Przede wszystkim poznałam mnóstwo ciekawych osób, widzę ile ludzi prowadzi blogi i chce się podzielić tym co robi tak samo jak ja. Są blogerki, które mają w sobie mnóstwo pozytywnej energii i chętnie oglądam ich filmiki i jakoś chce się od razu żyć :-)

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Bardzo często podsuwają mi je znajomi, Ci wirtualni i Ci obok mnie, mój kochany mąż zawsze coś dorzuci od siebie i powie jak to powinno być napisane. Bardzo cenię sobie jego rady. Często słucham lokalnych wiadomości i czerpię pomysły z telewizji z tego akurat się dzieje u nas w AU oraz z gazet i internetu. Pomysły można znaleźć dosłownie wszędzie.

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?
Miałam kryzys, ale nie aż taki, że chciałam usunąć bloga. Zmieniłam natomiast jego nazwę.
Kryzys chyba ma każdy, podobno mój był niewielki, ciekawe czy jakiś większy nadejdzie? Bardziej, niż kryzys zastanawia mnie moment w którym po prostu przestanę chcieć pisać, nie z powodu kryzysu, ale z powodu, iż napisałam, już wszystko co chciałam napisać...

11. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
Czasami za dużo reklam, zbytni bałagan na blogu, lub brak ikonek o nich samych, których trzeba się nieźle naszukać, to nawet czasem zniechęca do czytania.

Nie taguję nikogo, bo ten tag jest chyba już na tyle popularny, że zrobiło go mnóstwo osób. Zapraszam zatem do dołączenia do zabawy tych, którzy jeszcze nie pisali nic o swoim TAGu :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz