niedziela, 6 kwietnia 2014

Stara zabudowa Emerald

Wczoraj pisałam o zabudowie Emerald, jednak nie można zapomnieć o tej starej zabudowie, domach retro, które są tutaj często spotykane w każdej miejscowości. My mieszkamy jak ja to mówię z lewej strony rzeki i wokół nas są same nowe osiedla domów jednorodzinnych, czasem jakieś dupleksy. Z drugiej strony rzeki jest stara część miasta. Tam również znajduje się całe centrum miasta z pocztą, bankami, małymi sklepami, salonami samochodowymi itp.
 
Zapraszam na dzisiejszą galerię zdjęć z domami retro
 



Domów w takim stylu jest w Emerald chyba z 50. Pierwszy raz spotkałam się z taką ilością domów.
Kilka ulic z dokładnie takimi samymi domami. Dobrze że kolory mają inne.






Ten dom przypomina mi domek letniskowy ;-)








Pomiędzy pojedynczymi domami, przewijają się unity.
Są one wszędzie w starej części miasta i niedaleko nas również.
Cena niekiedy nie wiele niższa od 3-4 pokojowego domu.









 
Jedno co mi się najbardziej podoba, to ta zieleń wokół tych domów, można powiedzieć, że jest tam więcej prywatności, sporo drzew, palm... a z drugiej strony niekiedy tej prywatności nie ma, z powodu brakujących płotów pomiędzy domami, a każdy zna swój teren :-)
 
Domy same w sobie są ładne, my jednak wolimy coś bardziej przyziemnego, zawsze nam się wydaje, że pod takim domem to można znaleźć wszystko, jaszczurki, węże itp.
U nas też tego nie brakuje ze względu na busz za płotem
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz