sobota, 5 kwietnia 2014

Domy - czyli jak wyglądają osiedla w Emerald

Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam jak wygląda nasza zabudowa, oczywiście mogę pokazać Wam naszą miejscowość czyli Emerald. Inne miasta jak Rockhampton, Yeppoon, Emu Park, Capella itp. wyglądają podobnie, a raczej budynki wyglądają podobnie. Dla mnie kubek w kubek są podobne.
Dzisiaj natrafiłam na kilka bardzo interesujących domów i kilka mniej ciekawych.
 
Oto co udało mi się sfotografować, zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć z naszego miasta.
UWAGA!!! DUUUUUŻOOOOO ZDJĘĆ :-)
 
Pierwszym miejscem w którym zrobiłam zdjęcia było osiedle "MARANDA HEIGHTS"
Jest to nowe osiedle niedaleko nas, jest tam mnóstwo pustego miejsca na nowe domy, ale również i domów w trakcie budowy i już ukończonych.
 






Ten dom, miał dzisiaj dzień otwarty i można było go sobie zobaczyć w środku











 
Kolejne osiedle było oddalone o jakieś 2 kilometry od nas, ciężko nazwać tą okolicę osiedlem, tam raczej są duże posesje z większymi domami, cicho i spokojnie.
Okolica nazywa się "ECHIDNA VALLEY".
 





 
Pomiędzy osiedlami rozciąga się farma cytrusów


 
Oto kolejne osiedle obok nas, my mieszkamy tak jakby w środku tych pozostałych, na zdjęciach widać że to osiedle zostało wybudowane dużo wcześniej, jest więcej zieleni, więcej palm, krzaczków.
Osiedle "LAKESIDE"
 





 
I na koniec czwarte osiedle, nie ma specjalnej nazwy, uliczki są wąskie, ale osiedle wygląda wspaniale, taka moja opinia. Domy są zadbane, otoczenie też wygląda miło.

















Dom, który mi się podoba najbardziej, do tego na sprzedaż :-)
Cena tego domu z basenem to $690.000
Oto strona z domem na sprzedaż:
http://www.realestate.com.au/property-house-qld-emerald-115981591

 
To na tyle z mojej wycieczki po okolicy.
Mam nadzieję, że przybliżyłam niektórym wyobrażenie o naszej okolicy i naszej zabudowie.
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz