niedziela, 18 listopada 2012

Witam wszystkich którzy zaczynają czytać mojego bloga.
Po co zaczynam pisać bloga?
Wielu z Was powie że to kolejny blog o wszystkim i o niczym, ok możecie tak myśleć,
ale dla mnie to odskocznia od tęsknoty za moim krajem ojczystym a przede wszystkim
moją kochaną rodzinką.
Blog będzie głównie związany z tematyką: "ANTYPODY"
oraz pewnie jakimiś moimi przemyśleniami.
Chciałabym pokazać piękno po przeciwnej stronie kuli ziemskiej,
podzielić się tym co sama doświadczyłam i zobaczyłam, co udało mi się sfotografować i uwiecznić
dla potomności.
Oprócz pięknych widoków, chciałabym przybliżyć wszystkim ciekawym to co ułatwia mi tutaj funkcjonowanie, jak można sobie urozmaicać życie i się tym cieszyć!!!
 
Jeżeli coś Was ciekawi - pytajcie a ja postaram się zawsze odpowiedzieć.
#
##
###
ENJOY !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz