czwartek, 14 sierpnia 2014

TAG: 50 facts about me

Mam tego bloga już prawie dwa lata i chyba nadszedł czas aby powiedzieć coś o sobie. Postanowiłam zrobić to w formie popularnego w świecie blogerów i vlogów TAGu.
Zapraszam na 50 faktów o mnie :-)
 
1. Jak wiele osób wie, i pewnie o wiele więcej nie ma pojęcia, mam na imię Dominika. W AU moje imię zalicza się do bardzo długich i wiele osób mówi do mnie Dom. Nie trawię tego, ale nie mam żadnych innych zdrobnień które by mi pasowały.
2. Uwielbiam spać. Mogłabym siedzieć do późna  i bardzo długo spać.
3. Uwielbiam reality show, ostatnio moim ulubionym show jest "The Amazing Race".
4. Uwielbiam jeździć samochodem, myślę że jestem dobrym kierowcą, ale lubię też jeździć jako pasażer. Przystosowanie się do lewostronnego ruchu w AU nie było dla mnie problemem.
5. Mam świra na punkcie różowego koloru. Oprócz niego lubię też czarny, biały.
6. Uwielbiam mleko i produkty mleczne.
7. Jak szynka to tylko salami :-)
8. Kawa? Oczywiście mleko z kawą :-)
9. Nie znoszę, gdy ktoś do mnie dzwoni i rozłącza się po 2-3 sygnałach. Muszę wiedzieć o co chodzi.
10. Lubię robić innym na złość i słuchać głośno muzyki.
11. Uwielbiam robić zdjęcia, aparat zawsze mam przy sobie, jak nie aparat to telefon, lub tablet. Z naszych wycieczek przywożę około 200-500 zdjęć.
12. Kocham deszcz. Dla mnie mogłoby padać codziennie.
13. Uwielbiam zapach skoszonej trawy i pasty do zębów :-)
14. Jestem zakupoholiczką - shopaholic girl.
15. Uwielbiam gdy moje włosy ładnie pachną, zawsze muszę wypróbować nowe szampony.
16. Owoc? Mango i tryskawka.
17. Jestem jedynaczką - zawsze marzyłam o rodzeństwie i chciałabym aby moje dziecko również miało rodzeństwo. Samemu jest smutno, tym bardziej, że na drugim końcu świata nie mam za wiele znajomych.
18. Nigdy nie byłam na prawdziwej imprezie lub dyskotece. Zawsze tego żałowałam.
19. Uwielbiam siedzieć w wygodnym fotelu przed telewizorem.
20. Wycieczki? Kocham zwiedzanie i podróżowanie. Muzea to moje ulubione miejsce.
21. Nienawidzę chodzić, Australia ułatwia mi życie bo wszędzie jest daleko i jeżdżę autem.
22. Bardzo łatwo przywiązuję się do miłych ludzi.
23. Nienawidzę ludzi którzy się spóźniają. Sama się nigdy jeszcze nie spóźniłam.
24. Szkolne lata mogłyby dla mnie nie istnieć. Zawsze stałam gdzieś z boku i wszystko mnie omijało. Nigdy na nic mi nie pozwalano, to też znajomi nie chcieli mnie znać.
25. Nienawidzę chodzić po parkach. Są to najnudniejsze miejsca dla mnie.
26. Zawsze gubiłam parasole.
27. Nie lubię wątróbki i szpinaku.
28. Uwielbiam pływać, choć bardzo późno się nauczyłam pływać.
29. Nie lubię biegać, ogólnie nie lubię sportów.
30. Zawsze chciałam i nadal chcę grać w golfa.
31. Miałam rybki i chomiki. Psa również, nadal jest w Polsce.
32. Nie maluję się.
33. Używam sporo kosmetyków do pielęgnacji.
34. Mam tatuaż, na prawej kostce. I chcę mieć ich więcej !!! Mój pierwszy tatuaż był prezentem od mojego męża dla mnie na naszą rocznicę.
35. Przeklinam... i nic sobie z tego nie robię.
36. W gimnazjum była całkiem niezła w malowaniu.
37. Uwielbiam czytać, zawsze marzyła mi się duża prywatna biblioteczka. Możliwe że mi się to kiedyś uda :-)
38. Uwielbiam Newcastle w Australii. Tam jest jedna z najcudowniejszych plaż jakie widziałam.
39. Jeśli emerytura i w AU to tylko w Newcastle. Jeśli poza AU to tylko w UK, najlepiej na południowym wybrzeżu Kornwalii.
40. Uwielbiam razem z moim mężem przyczepy kampingowe. Na pewno sobie taką kupimy. Już zaczęliśmy się za taką rozglądać.
41. Uwielbiam być spontaniczna.
42. Gdy nigdy nic nie mówię o swoich planach, to wtedy wszystko mi najlepiej wychodzi.
43. Nie potrafię żyć bez telefonu.
44. Ulubiona gra w telefonie? The Simpsons Tapped Out.
45. Mój ulubiony film to Wszystko zostaje w rodzinie, Piraci z Karaibów i Harry Potter.
46. Kocham Święta Bożego Narodzenia i całą atmosferę wokół Świąt.
47. Nie wyobrażam sobie Świąt bez Kevina samego w domu lub w Nowym Jorku i oczywiście Święta u Griswoldów to jest numer jeden w grudnia dzień w dzień.
48. Ulubiona zupa? Żurek mojej teściowej.
49. We wszystkim ulegam mojemu mężowi.
50. Kocham Top Gear. Mogłabym oglądać ten program godzinami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz